woensdag 24 november 2010

Een leuk kistje

En dan loop je weer eens in een winkel en dan kom je een kistje tegen wat eigenlijk bedoelt is voor het opbergen van kaarsen. Ik denk dat gelijk leuk om te schuren en te scrappen.

Het schuren bleek een grote crime te zijn, maar het is gelukt. Daarna heb ik het kistje wit geschilderd (dit zie je alleen nog maar als ik de deksel open doe.

Ik heb weer gebruik gemaakt van een papier pakket van Marianne Design, is erg leuk om te gebruiken.
Verder een lading roosjes en wat bedeltjes verwerkt op de doos (bedeltjes zijn te koop in mijn webwinkel)










Esmé

10 opmerkingen:

  1. hey Esme

    echt weer een hele mooie creatie

    lieve groet
    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen maak je toch Esme en waar haal je de tijd vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt schattig geworden!! kadootje of voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kistje is het geworden Esmé. Ik vraag me ook af of je hem in je webwinkel gaat zetten of ergens anders voor gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoezo Dilly?

    Wil je hem kopen???

    :lol:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukie. En ik doe ideetjes op, ik zie postzegels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je weer leuk gedaan Esmé, vooral die postzegeltjes vind ik lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh dit vind ik leuk Esmé!!!
    De postzegels doen het zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw gaaf zeg!!!
    Idd leuk idee die postzegeltjes! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow Esmé hij is prachtig geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé