zondag 5 december 2010

Fijne feestdagen

Ja, het is weer de tijd om de kerstkaartjes te gaan versturen, gezien de andere man bijna het land uit is.

Dit jaar heb ik het eigenlijk vrij simpel aangepakt en is op de kleur van het touwtje na alles hetzelfde.


Gebruikte materialen zijn: wit basis kaartje van de Action, KaiserCraft muzieknoot stempel, Memento tuxedo black inkt, en wit inkt om de kleur wat doffer te maken. Touwtje, labels(cuttlebug stans) gemaakt met kraft cardstock en een digitale stempel van een poinsetta, en een stempel met fijne feestdagen, daaronder een stempel van een gevulde kerstsok dit komt uit een stempelsetje van de Action

Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé