woensdag 15 december 2010

Kleinigheidjes en naaldenopberger

Je kunt weer in een periode dat je soms het gevoel hebt dat je iemand vergeet met een kleinigheidje. Hiervoor heb ik een klein tasje gemaakt met 2 zakjes voor warme chocolade melk en marshmellows. 



 
Dit simpele tasje heb ik gevonden op de site van score-pal en bestaat uit 2 vellen 6 inch papier.

Verder kwam ik op een forum een buttonboekje tegen, deze is gemaakt door Nicole
Hierdoor kreeg ik het idee deze te gebruiken voor mijn naalden die constant uit hun papieren houdertje vielen.



Ik ben dankzij het maken van dit hoesje al mijn stofjes kwijt, best wel een heerlijk gevoel (ik mag weer eens gaan shoppen voor stof) en mijn naalden zijn goed opgebergd.

De voor en de achterkant heb ik gemaakt met behulp van een paper transfer (gewoon afbeelding printen, kort op de kant knippen en strijken maar). Deze waren erg goedkoop bij de action, dus ik dacht proberen.

Helemaal nu ik sinds 2 weken weer terug ben op mijn oude snijsysteem. De winkel waar ik mijn eCraft had gekocht, was net als de klanten niet onder de indruk van de software update en heeft ons de mogelijkheid gegeven de machine terug te sturen en of ons geld terug of om deze om te ruilen voor een Silhouette SD. Ik heb voor de laatste gekozen en heb de afgelopen 2 weken al meer gesneden dan in de twee maand dat ik de eCraft had. Na de feestdagen wil ik lekker gaan klooien met het snijden van vinyl en print and cuts. Dat waren dingen die ik in het verleden niet veel deed met de Craft Robo maar wel erg leuk vond.

Esmé 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk naaldenboekje heb je gemaakt! :D En die tasjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé