maandag 20 december 2010

Meer oude projectjes

En we zijn on a roll.
Wat een pokke weer zeg. Gelukkig heb ik al mijn kerstcadeaus al binnen.
Verder druk aan het opruimen geweest. Mijn hobbybureautje moest er toch weer eens aan geloven, want het was een troep geworden. Nog steeds staat er voor mijn doen veel op, maar aan de eind van de week is dat allemaal weg (handig die feestdagen).
En dit is niet het enige bureau wat ik te beschikking heb voor mijn hobby 

Ik heb naast het opruimen van het bureau nog meer opgeruimd, hierdoor kwam ik een oude bekende tegen:
een (al gebruikte, maar lelijke) sara binder. Deze heb ik nogmaals onderhanden genomen en nu is hij wel na wens. 
  De binnenkant is het zelfde formaat als een agenda die je elk jaar een losse vulling voor kan kopen.

Bedeltjes in viervoud


Esmé

4 opmerkingen:

  1. Kijk dat ziet er toch heel anders uit!!
    Sara is ook af en....leuk geworden nou dat moet toch een heerlijk gevoel geven??
    Je kan het nieuwe jaar met een schone lei beginnen Esmè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, ik wist ook even niet wie of wat Sara was, haha, maar gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geworden Esmee, ik heb ook nog ergens een onbewerkte Sara-binder liggen. Misschien een idee om dat voor 2011 maar eens aan te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey esmee wat is ie leuk geworden zeg, echt iets om weer trots op te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé