dinsdag 18 januari 2011

Waar gaat de tijd heen?

Ik heb het de laatste weken zo druk gehad, niet meer normaal.
Het belangrijkste was voor school, waarbij ik bezig ben met de laatste lootjes (Jippie)

En dan moest mijn oma ook nog eens verhuizen, en wel binnen 7 dagen (stelletje idioten die regels hebben gemaakt voor de AWBZ-instellingen). Maar het is gelukt mevrouw zit op haar plek.

Had voor haar een verhuiskaartje gemaakt, alleen was ik door de drukte vergeten een foto te maken, maar die komt misschien nog wel in een volgend bericht.

Verder ligt de hobby een beetje stil, ja immers gaan andere dingen ff voor.

Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé