zondag 20 februari 2011

Klosjes

Op de blog van Lenet houdt zij een klosjes challenge.  En wat zijn het toch leuke dingen, hierdoor heb ik ook maar een poging gewaagd om een klosje te maken.

In het begin ging het goed fout, vooral de boven en onderkant vast maken (wat een gaat dat rottig, maar de aanhouder wint).

Dit is mijn uitwerking:


Close up op de grote:

Close up op de kleine:


Wil je ook mee doen? Op de blog van Lenet staat een uitleg om de klosjes te maken, de challenge loopt tot 14 maart middernacht


Photobucket

4 opmerkingen:

  1. lekker bezig esme! schattig zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!c Mooie uitwerking Esmé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi geworden. Heb je die klosjes helemaal zelf gemaakt?
    En zo ja, hoe zet je dat allemaal aan elkaar vast? Lijkt me een heel gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige klosjes heel mooi! Harstikke leuk dat jee met mijn challenge meedoet , bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé