woensdag 23 februari 2011

Nieuwe mandjes

Raar raar, waar ik mee ben begonnen te werken? Een naaimachine. Op een één of andere manier kreeg ik het steeds voor elkaar om met de instellingen te klooien, knopjes zijn ook zo leuk om aan te zitten (LOL).

Maar het (her)ontdekken van de naaimachine heeft ook als gevolg gehad, dat ik al mijn lapjes stof heb opgemaakt. 
Met dit als resulataat:
 

 Van deze heb ik er zelfs 2 gemaakt.

en een etuitje, dat krijg je als je ritsen vind (althans ik)


Voor de komende dagen heb ik nog meer dingen om te laten zien, ja ik ben druk geweest.

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Jeeeeeeeeetje!!!
    Mijn mond valt hier open!
    Waar ben jij inderdaad mee bezig???
    Dat je dat kunt :-o
    Maar ik neem mijn petje voor je af hoor.
    Het ziet er erg leuk uit.
    Knap, knap, knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige mandjes en etuitje! die stojes, enig!!
    layout hierboven is ook mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé