woensdag 16 februari 2011

Stempelen op een andere manier

Ik ben serieus aan het denken dat de aanschaf van het boek Eline's Huis van Eline Pellinkhof een verkeerde zet is geweest. Ik wil volgens mij alles maken. Lang niet alles lukt even goed, ik heb ook lang niet alle materialen (al komen er steeds meer).

Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met het stempelen in klei en dit geeft toch een leuk effect.
Bijkomstig voordeel was dat stempels waarvan ik dacht dat ze schoon waren, nu wel echt schoon zijn, er zaten namelijk nog inkt resten op de klei.

Maar beoordeel zelf, dit is toch leuk?

Voorlopig heb ik weer voldoende aparte embellisments.

Photobucket

4 opmerkingen:

  1. oooh dit is inderdaad heel leuk!!! en met verf en inkt natuurlijk in alle stijlen af te werken, hoewel ik dit puur natuur ook heel mooi vindt! ga toch ook maar s spieken naar dat boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk ...ga ik ook uitproberen.
    Maar je hebt ook een prijsje gewonnen. Ik had beloofd dat ik ..als ik zou winnen in de amerikaanse wedstrijd...een aantal unity stempels zou verloten onder de stemmers..en jij bent er een van.
    Stuur ajb je adres naar jolande9909@hotmail.com
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dit is zo leuk om te doen. Dat heb ik ook al een paar keer gedaan met tekst en met andere afdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa die zijn leuk.. dat wilde ik ook al een tijd doen, maar het kwam er elke keer niet van.. ben ook zo druk met van alles..
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé