vrijdag 25 februari 2011

Tasje

Ik zei het al in één van mijn eerdere berichten, het boek Eline's Huis van Eline Pellinkhof, is een ware verslaving geworden. Gistermorgen naar de markt geweest om wat stofjes te halen, eigenlijk met als doel een nieuwe kleurrijke kussensloop te maken (omdat de gewone slopen steeds openen). Uiteindelijk dat probleem opgelost met van die bh-haakjes. En mijn stofjes dus gebruikt voor andere dingen :D

De stofjes die ik heb gekocht
Zijn vooral de bovenste 2 niet leuk???

Gisteravond gelijk in het boek Eline's Huis gedoken en daar zag ik een kapstok tasje. En deze heb ik maar ff in elkaar gezet.

Het naaien met de machine gaat steeds beter,maar ik moet nog steeds blijven oefenen. Alleen morgen eerst op pad voor Fiberfill.


Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave stofjes. Heerlijk hè meid, de markt afstruinen naar leuke stofjes. Dat tasje is ideaal voor losse spulletjes. Gewoon lekker aan de gang blijven met het machientje hoor, het gaat je best goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk dat je dit zo oppakt, iets unieks kan je met die leuke stofjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé