zondag 27 februari 2011

Weer een tas

Gister heb ik fiberfill in kunnen slaan op de Zaterdagmarkt hier, gelukkig staat er sinds kort ook op zaterdag een fourniturenkraam op de markt en niet alleen meer op donderdag. 
Met als gevolg dat ik gister met een lap fiberfill van 100x 160cm thuis kwam. En daar moest natuurlijk gelijk mee gewerkt worden. Het laatste tasje is op een iets andere manier gemaakt dan de vorige, omdat ik eigenlijk niet wist hoe ik het fiberfill moest bevestigen. Uiteindelijk heb ik het gewoon maar vast genaaid op 3 van de 4 punten van de tas, alleen de bodem is helemaal vast gestikt voordat beide delen stof op elkaar zijn gezet.

De hengsels zijn dit keer ook aan de binnenkant van de tas vastgenaaid en niet alleen bij het omnaaien van de bovenkant. De kleuren van de tas zijn hetzelfde als de vorige, ik kon het nog niet over mijn hart krijgen om mijn andere stofjes te gebruiken (lekker oen ben ik ook, koop ik stofjes om te gebruiken wil ik ze niet gebruiken).


Mijn oma vind dit leuke tasjes om bijvoorbeeld je pyjama in op te bergen of andere kleine spullen. Dat is dan ook de reden dat de tas van het vorige bericht bij oma is gebleven toen ik hem haar liet zien.

Photobucket

5 opmerkingen:

  1. volgens mij ben jij echt een superkleindochter! zo lief!
    en je tasje is weer top, leuk dat gevulde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super!!!
    Je maakt hele leuke dingen met de stofjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is schattig je bent verslaafd aan het worden meid!!
    Ben benieuwd naar je volgende creatie hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk tasje! Hoe heb je dat handmade label gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat naaien gaat je goed af zeg!! vind je tassen echt superleuk en wat lief dat je eerste bij oma mocht blijven!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé