zaterdag 19 februari 2011

Weer iets nieuws voor de silhouette

Voor een kleine twee weken geleden keek ik op de blog van Silhouette en daar hadden ze een nieuwtje voor de Silhouette (dat kon ook niet anders omdat de CHA aan de gang was in Amerika) je kan met een één of ander materiaal stof snijden met de silhouette. Hiervoor hadden ze als voorbeeld een heel lief uiltje en die moest en zou ik hebben (en maken).

Maar dat spul waardoor je stof kan snijden is nog niet verkrijgbaar in de winkel. Esmé denkt geen probleem. Ik heb via de Silhouette Studio software het patroontje gekocht, heb hem uitgeprint en ben gaan knippen en later ook naaien (:S) Met als gevolg dat ik een hele familie Uiltjes heb zitten




 
Ondertussen hebben al de uiltjes al weer een nieuw huis gevonden :D


Photobucket

6 opmerkingen:

  1. oooh wat zijn ze leuk!! heb juist een uitlje voor aan een mobiel gemaakt, zo leuk zijn ze! jammer dat ze t nest al uit zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo esmé

    wat een gave uiltjes zeg...heel leuk gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo wat gaaf zie uiltjes. heel erg tof gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé