zaterdag 12 maart 2011

Happy Birthday

Het was weer eens tijd om een kaartje te maken voor een jarige in de familie (mijn oma), zij viert volgende week haar verjaardag. Zodoende heb ik alvast een verjaardagskaartje voor haar gemaakt.

Verder heb ik de naaimachine ff opgeruimd. Het werd namelijk een grote troep hier in huis met al die stukjes stof en stukjes garen. Enne om steeds dezelfde tassen in verschillende maten te maken werd ook een beetje oud (ondanks dat ik het leuke tassen vind).


Thank you for visiting my blog.
I hope to see you again.
Esmé

3 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Esmè, daar zal oma blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje en wat een leuk papier! herkenbaar, die zooi in huis van t naaien, liep net opd etrap naar zolder en dacht gut wat een draadjes en stofjes... of ja dat komt door mij hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Esme.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé