zondag 6 maart 2011

Niet lang zonder stof gezeten

In het laatste blogberichtje zei ik al dat ik niet lang zonder stof zou zitten. Dit omdat meerdere mensen mij al hebben gevraagd zo'n kapstoktasje te maken.
Al is degene die ik nu gemaakt heb geen tasje, als basis heb ik een vel A3-papier gebruikt (zeg maar 42 x 29,7cm). Maar dat kon ook niet anders gezien het feit dat er voor 4 personen aan sjalen en handschoenen in moest (en soms meerdere paren per persoon).

Deze slimmerik was alleen vergeten een foto te maken, dus ben ik vanmiddag maar eventjes een foto wezen maken, vandaar een andere achtergrond dan gewoonlijk.




De buitenkant heeft een design, terwijl de binnenkant witte stof is.


Thank you for visiting my blog.
I hope to see you again.
Esmé

1 opmerking:

  1. whaaha t eerste wat ik dacht toen ik t fotootje in mijn dashboard zag was: esme is naar de markt geweest!
    deze is ook weer geweldig, wat een gave stof zeg!!! haal je dat van de markt??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé