woensdag 2 maart 2011

Voorlopig de laatste ...

spulletjes van stof, gezien het feit dat ik geen stofjes meer :. Al krijg ik al wel wat bestellingen binnen voor dit soort tasjes, dus ik zal niet lang zonder stof zitten. 
Dit maal in een andere kleurstelling en in iets ander formaat dan gewenst (doordat het stof bijna op was en nu op is).


Buiten kant


De label "handmade" is gemaakt met behulp van transfer papier, wat ik heb gekocht bij de action. Je print de gewenste tekst of vorm uit en je kan het op de plek strijken waar je het wilt.

De binnenkant


Verder heb ik ook nog een keycord gemaakt:
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. oooh ook weer zo leuk! en dat labeltje, wat schattig! is dat nu veel gepruts om ertussen te krijgen? en een keykoard, wat leuk! schattige stofjes ook weer... kortom lof alom! ik zag trouwesn dat boek van eline's huis, super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleur Esmè !
    Je gaat als een speer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooitje en de kleur heerlijk zomers!!
    Leuk je label zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke tas Esmé. Erg leuk gedaan en je hebt de smaak te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé