maandag 13 juni 2011

Bachelor of .....

Jeej, afgelopen vrijdag (10-6) heb ik mijn diploma HBO-Rechten op kunnen halen. Ik had kunnen wachten op de diploma uitreiking, maar ik heb het niet zo op dat soort dingen (leuk als je met je gezin mag komen. En ja, ik ben alleen met mijn vader[dat is niet erg]. Ik vind het altijd z'n moment dat je met je neus op de feiten gedrukt word en dat is minder en dan ook nog het domme gelul van mensen waarvan je misschien 6 weken les hebt gehad. Nee bedankt).
Dankzij het behalen van mijn diploma heb ik nu de graad van Bachelor of Law, of in simpel Nederlands HBO-jurist (zoals de docenten het noemde).

Ik kan echt merken dat er een druk van mijn schouders is afgevallen, want mijn creatieve uitlaat begint weer op gang te komen.

Van het weekend ben ik met een ideetje aan de haal gegaan, wat mijn moeder 27 jaar geleden zelf heeft gedaan. Een album met gedichtjes die je mooi vind. Nu vind ik de gedichten die mijn moeder in haar album had staan niet echt mijn smaak, waardoor ik kan zeggen dat het echt iets van mij is. Ook in tegenstelling van haar poëziealbum waar zij haar gedichten in had staan, heb ik zelf maar een albumpje gemaakt met behulp van de cinch.
Het albumpje op zich is klaar, alleen de binnenkant niet. Op dit moment heb ik nog maar 4 gedichtjes in het albumpje staan, maar die breid ik langzaam maar zeker uit. 
Zo ziet het albumpje er in ieder geval uit:


Ik had te weinig thickers en te weinig ruimte om gedichten neer te zetten, dus op de t staan kleine alfa's van de 'en'. Het staat speels en het probleem is opgelost.



Thank you for visiting my blog.
I hope to see you again.
Esmé

5 opmerkingen:

  1. Creatief opgelost met die letters !!
    Gaat een mooi boekje worden, zo te zien...
    Gefeliciteerd nog met het behalen van je titel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Esme.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten eerste nogmaals gefeliciteerd.
    Dan: wat een enig boekje!
    3: waarom maak je je gedichten niet zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het al eerder gedaan maar alsnog gefeliciteerd met het behalen van de bachelor. WAt betreft het gedichtenboekje, het ziet er geweldig uit en ik sluit me bij Anneke's woorden aan, lekker zelf aan het dichten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé