maandag 27 juni 2011

Een ander soort opberg mogelijkheid

Op een één of andere manier heb ik de afgelopen anderhalve week niet echt stil gezeten. Deze opbergmogelijkheid is ontstaan door een bezoek aan deze site.


 Hier vond ik een heel handig ideetje voor het opbergen van oorbellen en het kost je de kop ook nog niet eens.
Benodigheden:

1 Tolsby lijstje (IKEA)                                                     € 0,99
1 plastic borduurstramien (mesh 7, 7 gaatjes per inch)      € 1,09

Omdat ik in mijn woonplaats niet aan het juiste stramien kon komen ben ik naar de action gegaan en heb ik een kinder borduurpaketje gekocht

Totale kosten                                                                  € 2,08

en dan krijg je dit

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé