donderdag 2 juni 2011

geboortekaartje

En dan maar hopen dat het kaartje al binnen is. Van de week is iemand van het scrapforum bevallen van een meisje Linde . Hiervoor moest natuurlijk een kaartje worden gemaakt.

Gelukkig was het al eventjes bekend wat het geslacht van de baby ging worden, maar ondanks dat is poging nummer 3 pas gelukt. Ik denk dat het met de spanningen van het afronden van mijn opleiding te maken had (die is gehaald).
Maar dit is het kaartje geworden, de foto is niet zo heel duidelijk jammer genoeg. Dit had niet alleen te maken met het licht maar ook met de kleuren van het kaartje.



 Ondanks het feit dat het kaartje vrij simpel is, vind ik hem wel gaaf geworden.

Verder nog een nieuwtje, ik ben voor het eerst sinds tijden weer eens aan het scrappen geweest i.p.v. het maken van kaartjes. Ik kan merken dat ik weer wat meer rust heb.

 
Thank you for visiting my blog.
I hope to see you again.
Esmé

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is het geworden. Veel plezier weer met het scrappen. Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stijlvol kaartje Esme.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé