zondag 26 juni 2011

'Hobbykamer' verbouwd

Al een jaar of 4/5 is mijn studeerkamer omgetoverd in een studeer/hobbykamer, wat eigenlijk nooit de bedoeling is geweest. Het was meer de noodzaak door de aanschaf van een Craft Robo die gekoppeld moest worden aan de PC. 
Hier is in de loop van de tijd alles omheen gebouwd.

Voor de verbouwing

In de loop van de tijd vond ik het zelf vrij irritant worden dat mijn spulletjes altijd aan de verkeerde kant lagen. Ondertussen was ik al eens aan het kijken wat allemaal mogelijk was op de plek waar ik het bureautje op de onderste foto had staan.
Helaas is daar niet veel ruimte, het stukje is 2 meter breed en een 1,50meter diep. Maar met een beetje passen moet een hoop lukken, ook wilde ik het bureautje wat ik er al had staan blijven gebruiken. Dit hield in dat ik weer naar Ikea moest.

Uiteindelijk is het stuk met een kleine investering dit geworden:


De Silhouette is naar het bureau bij de computer verplaatst waar nu voldoende ruimte is.
Het uiteindelijke prijskaartje van Ikea (hetgeen wat ik al had en wat ik nu heb gekocht) is: € 81,-
Het belangrijkste is dat ik mijn hobbyplek nu heb zoals ik al lang wilde hebben.


Thank you for visiting my blog.
I hope to see you again.
Esmé

5 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit.... Nu kun je weer lekker aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk geworden Esmé !! Daar ga je vast weer prachtige dingen maken.
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Esmé, wat een prachtig opgeruimd en goed georganiseerde hobbykamer heb je nu. Ik wens je heel veel plezier in deze ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je na je studie, je hobbykamer verbouwd hebt...Ziet er goed uit !
    Veel hobbyplezier op deze nieuwingerichte hobbykamer !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Esmè ik zie dit nu pas meid wat heb je er een schitterende werkplek van gemaakt echt zo gaaf ziet het er uit.
    Veel plezier er van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé