maandag 4 juli 2011

Smash It!

Op dit moment is er van K&Company een heel leuk album genaamd Smash. Helaas is er moeilijk aan te komen en de enige Nederlandstalige winkel vraagt € 12,50 verzendkosten, iets wat meer is dan de kosten van het album.

Door dit album ontstond wel het idee om zelf zo'n soort album te gaan maken met oude vellen scrappapier (ben ik daar ook meteen van af), ook heb ik de cinch weer eens kunnen gebruiken.
Het resultaat is dit geworden:


Nu alleen nog in gebruik gaan nemen

3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n zelfgemaakt Smash boek... Ben benieuwd naar het resultaat als ie in gebruik is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit Esmè !
    Heb je al een idee waar je het voor gaat gebruiken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Esmé, dit is te gek. Waarom zou je er nog eentje kopen, dit is toch helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé