zondag 7 augustus 2011

Photochallenge Day 7

En we houden het nog steeds vol, vandaag al weer dag 7 van de fotochallenge.
Dit keer was het onderwerp fruit. En wat ben ik me toch blij dat er tegenwoordig op zondag winkels open zijn.
Hier in huis zijn wij namelijk geen grote fruit eters wat er voor zorgde dat er alleen een hele bruine banaan aanwezig was. Dat is natuurlijk niet fotowaardig. Dus ik heb eventjes de fiets gepakt naar de supermarkt. Wat staan mensen je raar aan te kijken als je daar foto's gaat maken, ik deed helemaal niets verkeerd.

Tot morgen(avond),


Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé