dinsdag 6 september 2011

Kaartjes

jaja, ik ben afgehaakt met de photochallenge. Er is een stop gekomen i.v.m. dat degene die het opzette met vakantie ging en zelf loop ik op dit moment over. Jeetje wat komt erbij een huishouden kijken. Mijn vader is nu 3 weken geleden geopereerd aan zijn schouder en sindsdien heb ik naast mijn werk ook het hele huishouden hier thuis, pfffffffffffff.

Met als gevolg dat ik eerst in een ritme moest komen en nu geen zin meer heb om foto's te schieten.Het enige waar ik foto's van heb geschoten zijn van de kaartjes die ik heb gemaakt en verstuurd.





sorry voor de slechte foto's maar ze zijn geschoten met mijn mobiel.


groetjes,


Esmé

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Esmé !
    Neem aan dat die leuke vlinders met de Silhouette gesneden zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een van de gelukkige ontvangers was ME!!!! :):) super leuk!!!! En lief. ;)

    groetjes Angelina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en chique kaartjes heb je gemaakt Esmé. En ik neem mijn petje voor je af zoals je alles thuis doet en ook nog werkt en je pa en oma helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het er maar druk mee meis, en dan toch nog tijd voor deze leuk kaartjes, vind de vlinders erg mooi!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé