maandag 3 oktober 2011

Kijkkastje

Mijn laatste project is een kijkkastje geworden (na idee van Eline's winterhuis). Wat een werk en tijd is hier in gaan zitten.Als basis heb ik gebruik gemaakt van een theekistje. Meestal heb ik wel een aantal kistjes op voorraad liggen (vaak van mensen gekregen die er geen bal mee deden), alleen had ik er geen met een raampje. Dus ben ik gewapend met een stanleymes aan de slag gegaan, net zolang tot dat ik een venster had. Gelukkig had mijn vader nog een stukje plexiglas liggen wat ik kon gebruiken (dit zorgt er alleen voor dat het deurtje topzwaar is, maar zolang ik geen pootjes gebruik gaat het goed).


















Het klokje van het uiltje heb ik laatst in China besteld omdat ik hem zo leuk vond en ik vind hem erg leuk in dit kastje

9 opmerkingen:

  1. Nou zeg, wat schattig !! Wat heb je dat gaaf gemaakt ! En dat uiltje is helemaal te gek !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden! Een super leuk idee ook!
    liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gemaakt en dat klokje is enig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kastje is het geworden Esmè !
    Daar zit idd een hoop werk in....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wat een beauty jeetje ik vind je een echte creaesme hoor en je heb het met mooie spulletjes gevuld!
    Heel leuk gemaakt echt top meis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kastje Esmé ! En dat horloge met uiltje is te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Esmé, dit kastje is helemaal geweldig!!!! Wat een mooi klokje heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuk kastje. Dapper hoor om er zelf je stanleymes in te zetten om een venster te maken! Maar je hebt wel eer van je werk: prachtig!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk zulk soort kijkkastjes. En wat een slimme oplossing om zelf een venstertje in je kastje te snijden, zal nog best lastig geweest zijn om het mooi recht er uit te snijden. Je hebt in ieder geval eer van je werk, het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé