vrijdag 11 november 2011

Kerstkaarten

Ik zei het vorige jaar al, want toen had ik net na de kerst al weer kerstkaartjes voor dit jaar gemaakt. Maar toen zei ik al, dat er grote kans was dat ik toch nog andere zou maken en dat klopt!

De afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het maken van 10 kerstkaartjes, want ik heb me een hele lading werk op mijn hals gehaald.

Het zijn 2 designs geworden, maar ondanks dat lijken ze erg veel op elkaar.


 flink met de naaimachine in de weer geweest! 
Ondertussen was ik me wel aan het afvragen waar ben ik aan begonnen.

 Lekker opgehoogd met 3d blokjes

Zie de verschillen

Bedankt voor het kijken!

groetjes,

Esmé

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Esmee, mooi met die stroken. Erg leuk papier ook, Jillibean Soup? Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit Esmè !
    Maar idd wel een hoop werk...maar dan heb je ook wat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Esme.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dat mooie kaartjes
    die je heb gemaakt
    ik woord je volger

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes. Ik geloof dat ik een beetje van je ga overnemen, een beetje van Esmé en een beetje van mezelf, als je dat tenminste goed vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze leuk! gaaf hoe je de labels met het touwtje hebt bevestigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaartjes heel erg mooi gemaakt.
    Lefs Marille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze erg leuk, en dat stiksels geeft echt wat extra's vind ik. Zelf stik ik mijn kaarten ook altijd door, maar ik doe het met de hand! Heb je het echt met de naaimachine gedaan? (Ik ben altijd bang dat ik die dure machine de soep in help!)
    Kom je ook eens op mijn blog kijken?
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Esmé, wat een mooie kaarten. En wat een werk heb je je op de hals gehaald!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes. Zie niet echt het verschil moet ik zeggen. Alleen dat die rechtse een ander strookje papier heeft. Het gestikte met de naaimachine maakt het af. Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé