woensdag 7 december 2011

Gingerbread House

Ja geen echte, maar eentje van papier. Gemaakt met behulp van de Cameo.

Al een tijdje geleden had ik in de Silhouette Store bestanden gezien om een Gingerbread huisje te maken. Het waren echter wel 3 bestanden, a $ 0,99 per stuk. Gelukkig was er eind november Thanksgiving in Amerika, wat betekend dat veel winkels uitverkoop hebben. Zo ook de Silhouette Store, alle bestanden voor $ 0,50.
Na lang wikken en wegen heb ik toch de 3 bestanden voor het gingerbread huis gekocht, met dit als eind resultaat. 


Ondertussen ben ik bezig met nog een aantal van dit soort huisjes te maken, want ze zijn erg schattig en als je er een theelichtje op batterijen inzet is het zelfs nog leuker. Verder vind ik het leuk om o.a. voor mijn oma te maken in plaats van een kerstkaartje.


Groetjes,

Esmé

5 opmerkingen:

  1. wat super leuk en gezellig ziet dat er toch uit! lang leve de cameo! ben erg benieuwd naar je volgende project(en) hoor...
    groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Esme, het was de aankoop zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo die zijn geweldig esmee....
    vind je huisje echt super gaaf..
    heeft een heel hoog heb gehalte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Esmé. Lijkt me erg leuk met een waxinelichtje er in. Je maakt leuke dingen met de Cameo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé