donderdag 15 december 2011

Kerstdecoratie

De laatste dagen ben ik bezig geweest met het maken van een aantal kerstdecoraties. Natuurlijk wel weer met de Cameo. Zo wilde ik een paar flesjes die ik had etsen (helaas blijkt het etscreme niet meer bestelbaar te zijn bij de winkel waar ik het vandaan heb).

Allereerst wil ik laten zien welk bestand ik heb uitgesneden op vinyl, want dit is heel fijntjes. Zelfs zo dat ik uit moest kijken met het los halen van het vinyl.
snowflake_cluster_C20091123175752_19007
11/24/2009

Het bovenstaande bestandje is hooguit 5 x 8cm.


Deze 'sticker' heb ik in totaal 6 keer uitgesneden. Daarna heb ik ze op de 3 flesjes geplakt en daarna ben ik gaan etsen. Helaas is 1 flesje mislukt, maar dat heb ik kunnen oplossen om het bovenstaande bestandje nog 2 keer uit te snijden in het zilver en toen op het mislukte gedeelte geplakt.





het eindresultaat


Na deze flesjes heb ik nog een soort windlicht geëtst, ook met hetzelfde bestand.
Alleen het idee wat ik had, lukte helaas niet. Nu maar eventjes opzoek naar een nieuw idee.



Groetjes,

Esmé



7 opmerkingen:

  1. prachtig!! als ik op je blog kijk heb ik steeds de neiging om ook aan zo'n apparaat te gaan beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt Esmé. Zo creatief en zo productief. Ik neem mijn petje voor je af wat je allemaal doet. En die cameo begint al meer te trekken door jouw voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Esme, wat gaaaaaf! leuke dingen maak je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemachtig, wat is dit mooi.
    Ik ga even verder kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!!
    Ik had nog nooit van etsen gehoord maar wat is dit prachtig. En wat een mooie silhouette heb jij dat je dit zo mooi kunt uitsnijden!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat mooi zeg.
    Ik ga toch even hieronder lezen want ik begrijp het niet allemaal wahahaha.
    Ik ben al een tijdje volger van je blog en vind echt dat je prachtige dingen maakt met de cameo.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend wat geeft dat een leuk resultaat.
    Leuk geworden Esmé!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé