zaterdag 3 december 2011

Print & Cut

Ondertussen heeft de Silhouette Cameo al weer een paar weekjes onderdak hier.
Van de week heb ik mij voor het eerst gewaagd aan de print&cut mogelijkheid, dit terwijl de craft robo en de silhouette sd deze mogelijkheid ook hadden.

Ach soms moet je dingen waar je niet 100% zeker van bent laten voor wat het is, maar van de week wilde ik toch weten hoe het er aan toe ging. Ik ben heel simpel begonnen met een gekocht bestand, een kaartje.





En vanavond heb ik mij er toe gezet zelf een print en cut te maken. Het PDF-bestand komt hier vandaan.
Maar ik had geen zin om rondjes uit te knippen. En toen bedacht ik me dat ik er wel eens een print en cut van kon maken. Tijdens het maken van de print en cut bestandjes kwam ik erachter dat de maker van het PDF-bestand  nummer 16 was vergeten. Voor mij maakt het niet zoveel uit, gezien ik toch maar aan het proberen ben. Maar dit is de uitkomst van het proberen:
Ze zijn bedoelt voor of een adventskalender of een daily december.



Groetjes,

Esmé


6 opmerkingen:

  1. Noem het maar simpel: jemig wat ontzettend gaaf en mooi ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, eenvoudig maar echt prachtig!
    Zo'n toestel lijkt me echt super leuk om in huis te hebben.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi

    vind ze heel erg mooi.
    Ook het kaartje is prachtig
    en bedankt voor het delen...

    gr femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfffff wat mooi en jij zal Esmé niet zijn om alles uit te proberen wat er in zit.....heel gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeepie....wat leuk, en wat mooi!!
    Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Esmé. En wel heel handig inderdaad dat je de rondjes zo niet hoeft uit te knippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé