maandag 16 januari 2012

Bloemen/Flowers

De Cameo heeft de afgelopen dagen niet stilgezeten. Ik heb namelijk met behulp van fabric interfacing een hele lading bloempjes uitgesneden om zo leuke knipjes te kunnen maken.


The Cameo hasn't gotten a rest in the last couple of days. With the help of fabric interfacing I cut out a lot of flowers. The idea with these flowers are to make hair accessories





p.s. ik zou het niet erg vinden om ze te verkopen
p.s. I wouldn't mind selling them



Esmé 

2 opmerkingen:

  1. Mooie bloemen heb je gemaakt, niet alleen voor haarspeldjes maar ook leuk om mee te scrappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk geworden.
    Mijn dochter loopt ook met zulke knipjes rond *grin*.
    Jij verricht echt wonderen met de cameo he?
    Prachtige dingen maak jij er mee.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé