maandag 2 januari 2012

Eerste creaties van 2012 een feit! / First creations of 2012 are a fact!

De eerste creaties van het nieuwe jaar zijn al weer een feit. Nu was ik er vorig jaar al wel mee bezig, maar ze zijn dit jaar pas afgemaakt, is dat vals spelen? Nee toch.

Ondanks het feit dat ik zei dat ik het er bij eentje zou houden is er toch een nieuwe hoes voor de Silhouette Cameo bij gekomen. Dit keer is de hoes toch een stuk anders geworden. In eerste instantie was het de bedoeling om de hoes maar uit één stof te laten bestaan, maar toen ik bijna klaar was heb ik er toch voor gekozen om met een binnen- en buitenhoes te gaan werken. Simpelweg omdat ik dit er mooier uit vind zien. Ook begin ik wat meer zekerheid te krijgen in het patroon wat ik had gemaakt en gebruikt.


The first creations of 2012 are a fact. I started these projects last year, but I finished them this year, or is that cheating? 

Despite the fact that I already made a dustcover for my Silhouette Cameo I made another one. This dustcover came out completly different from the last one. At first I only wanted to use one fabric, but when I was almost finished I decided that I wanted to work with an inner- and outer fabric. Simply because I like it beter. 
Before I started I made another pattern for the dustcover (I never made any patterns and the first was very bad) and it seems to be okay, but I need to be a 100% sure before I put it online.




Hoes/Dustcover Silhouette Cameo

 

 
Ik ben niet alleen bezig geweest met het maken van de hoes voor de Silhouette Cameo. Op internet had ik namelijk hele leuke hoesjes gevonden voor visitekaartjes. Echt te leuk en erg simpel om te maken.

I didn't only make the dustcover for the Silhouette Cameo. Online I found a very cute business card holder that I had to make. They are very cute and easy to make.

 
Visitekaartjes hoes / Business Card Holder



 met 20 visitekaartjes / with 20 businesscards


Tot de volgende keer
I hope to see you again soon.

Groetjes/Greetings,


Esmé

6 opmerkingen:

  1. Oh misschien moet ik daar ook eens werk van maken een hoesje voor mijn cameo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh prachtig jeetje wat kan jij dat mooi zeg!!!

    leuke stofjes heb je gebruikt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk jasje voor je Cammy en je creditcards, daar zul je veel plezier van hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden hoor!
    Ik vond je vorige hoes ook al zo leuk,en daardoor kreeg ik zelf ook de kriebels om er een te gaan maken. Ben er zelf ook heel blij mee moet ik zeggen!!!
    Ook je andere creaties zien er erg leuk en handig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoihoi

    wat een leuke hoes weer..
    Wil je het patroon met me delen of (tegen betaling) een hoes voor me maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé