vrijdag 13 januari 2012

En weer eentje / And another one

En ja hoor, ik heb weer een hoes gemaakt voor de Cameo. Al kan ik wel bekennen dat de vorige hoes (van het vorige bericht) een andere eigenaar heeft gevonden.  Deze hoes kan gebruikt worden aan beide kanten.

I made another cover for the Cameo. The other cover (from the last post) has a new owner. The cover I made this time can be used on both sides



Ik heb de Cameo zelf ook een beetje gepimpt.
I also made the Cameo a little cuter



En van een paar restje stof heb ik ik nog een twee visitekaart houdertjes gemaakt.
And from a leftover pieces of fabric I made two businesscard holders.






Esmé

7 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker bezig zeg..
    Nu mijn portfolio af is toch amar eens opzoek gaan naar paars stof :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! en je oude hoes kwam ik gister nog tegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer creatief bezig geweest....leuke stofjes Esmé!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geworden Esme. Wat ben jij toch altijd creatief bezig. Zoals je je cameo ook versierd hebt. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Esme, vooral die visitekaart houder hoesjes vind ik errug leuk!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker creatief bezig geweest met stofjes en de Cameo !
    Leuk ook zoals je je Cameo zelf versierd hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak jij leuke dingen van stof zeg!! Vind de bovenste visitekaarthouder erg leuk met die blommetjes!! Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé