zondag 1 januari 2012

Happy 2012

Iedereen een gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst!!!!
____________________________________________________________________________________
I wish everyone a happy, healthy and creative 2012!!!




Ja er gaan met de ingang van het nieuwe jaar wat kleine dingetjes veranderen op mijn blog, de grootste verandering gaat het in zowel Nederlands als Engels bloggen worden. Ik word gek van de vertalingen van google waar de ballen van kloppen.
____________________________________________________________________________________

Well as a new years  blog-resolution I decided to also start bloging in English again. So my blog will be in Dutch and English from now on.

When I started this blog, I posted in English for a little while. After a while it changed to Dutch, because I wanted to be able to get my posts out a.s.a.p.  So I added the Google translator on my blog. But recently I tried the translator on my own blog and it really sucked with translating Dutch to English and it began to frustrate me.  So hence the reason for blogging in 2 languages starting now.



Groetjes/Greetings,

Esmé

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé