donderdag 19 januari 2012

Happy Birthday

Dit kaartje heb ik al in het voren gemaakt, degene voor het kaartje is, is pas over ruim een maand jarig. Maar ja, als je nu een heel leuk idee hebt, waarvan je een leuke uitwerking kan maken dan doe je dat.

I made this card well in advance, since the birthday girl birthday is more than a month away. But hé when you got a good idea, you need to work it out don't you think so?




Zoals je kan zien, gaat het om een kaartje voor een meisje die haar eerste verjaardag viert, dan mag het ook een speciaal kaartje worden. Het basiskaartje, de vlinders en 1e zijn gesneden met de silhouette Cameo.

As you can see, the card is for a little girl who will celebrate her first birthday. And that calls for a special card. The cardbase, the butterflies and the '1e' were cut with the Silhouette Cameo.


Bedankt voor het kijken
Thanks for looking


Esmé

4 opmerkingen:

  1. wat geweldig leuk zeg, gaaf model liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esmé wat een prachtige kaart. Als ik haar mama was zou ik hem in de bewaardoos stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje zeg!! Heel origineel!!
    Ik ga nu snel verder rond snuffelen op je blog, want dit is LEUK!!
    Je hebt er een volger bij hoor!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé