zondag 12 februari 2012

Happy Valentines Day

De afgelopen maand heb ik vrij weinig tijd gehad om creatief bezig te zijn. En als ik tijd had, dan was ik bezig met een opdracht, waarmee ik nu op de helft ben. Toch heb ik een kleinigheidje gemaakt voor valentijnsdag.

The past month I had little time to be creative. And when I did have time I was busy with an order I got. But I still made some time to make a little something for Valentinesday.



Het is vrij simpel, een pergamijn envelopje bestempelen (het duurt wel lang voordat het droogt), wat snoepjes erin en een band van cardstock met een paar cardstock hartjes.

It's pretty simple, Stamp upon a glassine bag (it takes a while to dry), a few candies and a little cardstock to make a border and some hearts.

And your done.



Esmé

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig is dit zeg......heb je er al iemand voor????
    Sorry meid ik kon het niet laten hoor...

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig!! voor wie is het??? 8-))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé