zondag 26 februari 2012

Princess.... Silhouette Challenge

Voor het eerst in maanden heb ik weer een keertje een layout gemaakt. Deze layout heb ik gemaakt naar aanleiding van een challenge op het blog van Silhouette


For the first time in months I made a layout. I made this layout for a challenge from Silhouette America.

Deze schets/ This sketch:
En natuurlijk moest je gebruik maken van silhouette bestanden. And you should use silhouette shapes.

De bestanden die ik heb gebruikt op de layout/ The shapes I used for my layout:
* vinyl_art_0961 2/09/2009 
* nested_butterfly__C00303_21585 8/09/2010
* nested_butterfly_-_3d_C00311_21585 8/16/2010  
* nested_butterfly_-_3d_C00312_21585 8/16/2010
* 5_tabs_C01146_20509 9/07/2011
manila_tags_C01196_18816 12/05/2011
nested_scalloped_squares_frames_tags_C00385_21585 11/01/2010
* chevron_border_C02801_1 3/08/2011
apple_and_banner_C02908_1 5/31/2011 (just the banner)

En nu het grote moment / Now the big moment:
Je kan op de layout mijn kleine grote vriendinnetje zien, die eventjes bij mij op bezoek was.
Op de onderste banner staat: 'lekker spelen op de bank met de deken, totdat je de fotocamera in de gaten krijgt'. Zodra madametje een fotocamera ziet kijkt ze recht in de lens.


On the layout you can see my little friend, who was visting me. On the banner on the layout is written: 'playing on the couch with the blanket, till you see the photocamera'. Asoon a she sees a camera she will look straight at it. 








Het papier is van My Mind's Eye, On the Bright Side - One
The paper is from My Mind's Eye. On the Bright Side - One


Esmé

9 opmerkingen:

  1. Prachtige combi van de zwart-witfoto's met het kraftpapier en het kleurige designpapier !
    Je bent het beslist nog niet verleerd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gedaan zeg. En het feit dat je vinyl gebruikt heb vind ik geweldig. De zwart-wit foto's passen er prima bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en verrassende layout leuk de verschillende frames om de foto's!!!
    Lief prinsesje en heel gaaf gemaakt Esmé...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige layout en ik vind die tags en labels om de foto's echt heel erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzonder dat alles wat je toevoegd ook daadwerkelijk uit de silhouette komt, ik zie dat niet veel.
    Ik vind de layout erg mooi kleurrijk, maar tegelijk ook rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie layout, leuk: chevrons gemaakt van chevron papier, zou ik zelf niet hebben verzonnen maar het ziet er leuk uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig gedaan
    met papier en foto
    alles komt mooi bij elkaar!!
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the layout and what a cutie your big little friend is!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé