woensdag 28 maart 2012

Bedankt - Thank You

Ik ben met verschillende projecten bezig, het project van de sneak peak staat helaas een beetje stil. Het lukt niet helemaal zoals ik wil, dus ik heb het even aan de kant gelegd. Zodat ik het niet ga verpesten.

Wel heb ik weer een kaartje gemaakt. Dit maal heb ik veelvuldig gebruikt gemaakt van de Silhouette Cameo
De basis is gemaakt van Bazzill Kraft cardstock, het designpapier komt van de Echo Park paperpad This & That Grafeful, verder heb ik voor de border en bij één van de op elkaar passende vormen gebruik gemaakt van Bazill Avalanche Cardstock, de blaadjes/takjes zijn gemaakt van Bazzill Parakeet Cardstock, de takjes heb ik bewerkt met zowel Glossy Accents als Crackle accents en de tekst "Thank You" heb ik uitgesneden met Silhouette Fuzzy Vinyl.

De bestandjes die ik uit de Silhouette Studio online store heb gebruikt zijn de volgende:

Doily
Rolled Rose

Verder heb ik nog andere bestanden gebruikt, maar ik durf niet te zeggen waar ik deze vandaan heb getoverd.




 Voorkant - Front
  Close up
  broekzak - Back pants pocket
 Close up
 Binnenkant - Inside

__________________________________________________________________________________

I've been busy with several projects, the project of the sneak peak won't be finished for quite a bit. I can not quite work as I want, so I just put aside. So I do not ruin it.

However, I again made ​​a card. This time I frequently used the Silhouette Cameo

The base is made of Bazzill Kraft cardstock, design paper comes from the Echo Park paperpad This & That Grafeful, farther I for the border and one of the mating types used Bazill Avalanche Card Stock, leaves / twigs are made Bazzill Parakeet cardstock, the twigs I worked with both Glossy and Crackle Accents accents and the words "Thank You" I cut on Silhouette Vinyl Fuzzy. The inside is  just regular printer paper.

The files that I left the Silhouette Studio online store've used are the following:
Doily and Rolled Rose

I also have other files, but I dare not say where I got those from.



Bedankt voor het kijken -  Thank you for looking


Esmé

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje Esmé
    Weer goed je best gedaan en met een super resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die roosjes zijn wel heel errug mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé