vrijdag 16 maart 2012

En we gaan maar door - And we keep on going

De creatieve trein blijft maar door denderen (wanneer gaat het crashen?). Van de week had ik al het verjaardagskaartje voor mijn oma laten zien (ik weet nog niet wat ze ervan vindt, ze is morgen jarig) en dat smaakte naar het maken van meer van dit soort kaartjes.

The creative train keeps on going and  going (I'm wondering when it's going to crash). Earlier this week I showed the birthday card I made for my grandmother (I don't know if she likes it yet, as her birthday is tomorrow), but making that card was asking to make more of that kind of cards.

 

 
 
 



Gebruikte materialen:
  •  Cardstock in twee kleuren
  • 1 vel dubbelzijdig designpapier
  • Takjes en blaadjes
  • Bloemen
  • Bling steentjes
  • Garen (gedaan met de naaimachine)
  • stuk print papier om de binnenkant te bekleden

Used materials:
  • two colours Cardstock
  • 1 piece of double sided paper
  • Branches and leaves
  • Flowers
  • Bling-bling stones (rhinestones)
  • Yarn (used with a sewingmachine
  •  Piece of printing paper for the inside of the card.

Bedankt voor het kijken - Thanks for looking


Esmé

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat mooie kaartjes
    die je heb gemaakt de verjaardag
    kaartjes super

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, erg origineel. Die ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dit zijn ook weer erg leuke kaartjes. De kleurtjes spreken me ook erg aan. Je bent lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn weer erg leuke kaarten echte lentekleuren. Krijg gelijk zin in de vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Es.. je scrapstijl is aan het veranderen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé