woensdag 14 maart 2012

Hartelijk Gefeliciteerd - Congratulations

Volgens mij ben ik ziek of zo. De afgelopen dagen heb ik aardig wat berichtjes achter gelaten (doseren van berichten begin ik niet aan. Maken = Plaatsen).

Voor sommige zal deze kaart niet als een verrassing komen, het is namelijk weer die tijd van het jaar. Mijn Oma is zaterdag jarig en als vast iets maak ik elk jaar een kaartje voor haar als ze jarig is.


I think I'm getting a temperature, as I've been posting quite a lot of messages the last couple of days. Instead of spreading the posts, I'm like making is posting.

For some of you this card won't be coming as a surprise, as it is that time of the year again. It's my grandmother birthday on Saturday and each year I've been making a card for her when it's her birthday.






Natuurlijk ben ik weer bezig geweest met de Silhouette Cameo. Het gehele papieren gedeelte is er namelijk mee gesneden. Zelfs de takjes, welke ik later heb lopen bekladden met Glossy Accents.

But of course I used the Silhouette Cameo. The whole paper part of the card was cut with is. Even the leaves/branches (don't really know what they are, but it worked nice), afterwards I put Glossy Accents on the leaves.

Ik hoop dat oma de kaart mooi vind, maar dat is meestal wel het geval. I hope that my grandmother likes my card, but she usually does.


Bedankt voor het kijken. Thanks for looking.



Esmé

8 opmerkingen:

  1. OHhhhh wat een mooie kaart tjeetje jij kan er wat van.....tuurlijk vind je oma die mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een prachtig kaartje geworden, en natuurlijk is je oma daar blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje en wat worden de blaadjes mooi van dat glossy accent. Alvast gefeliciteerd met je oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous card Esme.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje weer Esmé
    en wat is dat takje mooi geworden zo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo wat een lieve kaart heb je gemaakt, Oma zal er weer blij mee zijn, je bent een kanjer Esmé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je oma!! zal ze zeker blij mee zijn. En wat ben jij handig met die Cameo..:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé