maandag 19 maart 2012

Van te voren werken - Working in advance

In mijn laatste blogberichtje liet ik weten dat ik bezig was met het maken van kaarten. Toen ik dat schreef was ik met name bezig met het uitsnijden van bestandjes en echter heb ik deze kaartjes niet helemaal in elkaar gezet. Ik heb er namelijk voor gekozen om pakketjes te maken zodat ik in spoed gevallen toch mooie kaarten kan maken, waar veel aandacht aan lijkt besteed. Is ook wel zo, alleen niet in de dagen daarvoor.Ik moet er alleen nog bloemen bij zoeken.

In my last blog post I was telling that I was making new cards. As I was writing that post I was busy cutting all kind of files, however I didn't put the cards together like I normally would at that time.
I made little packages so I can make nice cards when I'm in a hurry, that way I'm satisfied with the card I delivered  and the recipient thinks I took a lot of time out to make a card. I did just not then. I only need to look which flowers I will add.

Voorkant / Front
 Achterkant/ Back
 Voorkant / Front
 Achterkant/ Back
 Voorkant / Front
 Achterkant/ Back
 Voorkant / Front
 Achterkant/ Back

De zakjes waar de spulletjes voor de kaarten in zitten zijn pergamijn zakjes, waardoor je goed kan zien wat er in zit. In de zakjes zitten:
  • 1 cardstock cirkel 15 cm
  • 1 design papieren cirkel van 13.5 cm
  • 3 op een volgende maten vormen van cardstock, waarvan de kleinste bij mij een cirkel is
  • 3 borders van cardstock
  • een hoeveelheid blingsteentjes

The bags were the stuff for the cards are are glassine bags, which you can easily see through what is in there. In the bags are:
  • 1 cardstock circle 15 cm
  • 1 design paper circle 13.5 cm
  • 3 forms in cardstock, up following sizes (the smallest is a circle in my case)
  • 3 borders out of cardstock
  • some rhinestones
Alles wat ik nodig heb als ik de kaartjes wil maken zijn; lijm, bloemen en blaadjes
All I need when it's time to make the cards are; glue, flowers and leaves.




Bedankt voor het kijken.  Thanks for looking


Esmé


6 opmerkingen:

  1. Wat een lumineus idee, je eigen kaartpakketten samenstellen!
    Ik ben benieuwd of je nog een keer gaat showen, wat er van geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, dat is nog eens een idee, dat makt het wel een stuk makkelijker om even een kaartje in elkaar te zetten. Reuze handig hoor! En de zakjes zien er leuk en ook ng inspirerend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens handig, zeg! Simpel, maar doeltreffend idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superidee om zulke pakketjes samen te stellen, misschien ook wel leuk om eens weg te geven aan mensen met weinig fantasie, hebben ze alle benodigdheden bij elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just stopping by to say hi! Ty for stopping by my blog.
    I love your creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. handig zeg.. lekker snel en simpel.. hou ik van :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé