zondag 18 maart 2012

Shoppen en.... - Shopping and...

En daar zijn we weer.
Ik ben best trots op mij zelf, want ik heb vrijwel geen designpapier meer liggen (en wat er ligt is wel zo achterlijk, dat ik er geen bal meer mee doe). Maar wat doe je als je leuke foto's hebt maar geen papier, dan gaan we kijken naar leuke lijnen. Gelukkig zijn de afgelopen weken de nieuwe lijnen binnen gekomen bij de winkels hier in Nederland, want anders had ik nog niks kunnen beginnen. De oudere lijnen vielen mij gewoon grandioos tegen, zelfs zo erg dat ik niet wist wat ik er mee moest beginnen.
De lijnen van sommige merken die net uit zijn gekomen zijn hartstikke gaaf. Zelfs zo gaaf, dat ik mij heb in moeten houden bij het aanschaffen van papier. 


And there we are again,
I am proud of myself because I have virtually no design paper anymore (and what I have is so stupid that I most likely will not use it every again). But what if you have nice pictures but no paper, then we will look for nice lines. Fortunately, in recent weeks the new lines received at the stores here in the Netherlands, because otherwise I wouldn't have been able to do anything. The older lines were just not me, so they were out of the question.
The lines of some brands that have just come out are just awfully cool. Even so cool that I had to look out what papers to get, because it was getting to expensive.
 
Mijn bestellinkje / My order:
 
Deze bestelling kwam gister binnen en ik heb er nu al weer een layout meegemaakt. This order came yesterday and I already  made a layout with it.


Voor deze layout heb ik eerst de foto's bewerkt. Ik heb de foto's zwart/wit gemaakt met één kleur element, in dit geval het onderwerp wat ik aan het scrappen ben geweest. Helaas viel mij bij het fotograferen van de layout op dat ik een klein stukje heb gemist bij de bewerking. Natuurlijk baal  ik ervan, maar ik kan het niet meer veranderen zonder de layout te verpesten. En wie het niet weet ziet het denk ik ook niet direct. 

For this layout I edited the photos. I made the photo's black and white with a color element. The color element in this case is the subject what I've been scrapping.Unfortunately I noticed a small error when photographing the layout, small piece while editing. Of it sucks, but I can not change the layout without spoiling it. And who does not know I do not see it directly.
 


Natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van zowel de Silhouette Cameo als van mijn naaimachine (ik kan niet leven zonder die twee). De tekst is geheel gemaakt in de Silhouette Studio Software, als een print & cut.
 
Of course I used my Silhouette Cameo and my sewing machine again (I can't live without them). The text was made completely in the Silhouette Studio Software, as a Print & Cut.

Op het moment dat ik dit blog bericht typ, ben ik ondertussen al weer bezig met een kaartje. 
As I'm writing this post, I'm already working on a new card.


Bedankt voor het kijken  - Thanks for looking!!!!


Esmé





4 opmerkingen:

  1. Leuke lo en gaaf dat papier met houtstructuur. Mooie rode wangetje en ach: je ziet het wel maar het valt amper op ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk geworden Esmé ! Super ! En die tekst daar heb je dat andere programma voor nodigi neem ik aan? dus niet in de gewone silhouette?
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lo weer. En dat vergeten stukje, ach een snelle kijker ziet het echt niet. Helemaal niet als je het niet weet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé