zondag 25 maart 2012

Sneakje - Sneak peak

De afgelopen dagen heb ik niet stil gezeten, er is alleen een kleine blog stilte geweest. Een project kan ik nog niet tonen, maar staat al wel klaar om getoond te worden.

En het project waar ik nu mee bezig ben duurt langer dan wat ik had verwacht, maar ik kan jullie hier wel een sneakje van laten zien :D .
 
The last couple of days I haven't sit still, it was just a little silent on my blog. I finished a project that a can't show yet, but it is ready to be shown. 

And the project I'm currently working on is taking a lot longer than i ever anticipated, that's why I'm showing you a sneak peak. 

As you can see I'm not switching between Dutch and English after each paragraph, it looked a bit messy and was harder to read in my opinion. So I will blog first in Dutch, show the pictures and than blog in English. 


Esmé 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé