dinsdag 13 maart 2012

The Sweet Life

Zo heb je in een jaar bijna geen layouts van mij en zo heb je er 2 in een maand.
Dit keer aan de hand van een schets van Pagemaps.

For about a year there were no layouts from me and now I made two within a month. This layout was made with help of the sketch above.


Ik heb hetzelfde papier gebruikt als bij de vorige layout. Dat krijg je als je een gedeelte van een lijn koopt, My Mind's Eye, On the Bright Side One. Ik had alleen één mega probleem door deze lijn. De foto zou op zich kunnen, als mijn printer de kleuren niet mega zou veranderen (geen fotoprinter), dus ik heb de foto weer naar zwart/wit gezet en in plaats van printen op fotopapier heb ik de foto uitgeprint op canvas.
Verder heb ik gebruik gemaakt van de diecuts die bij de lijn horen (meestal koop ik die niet, maar ik had nu een pakket).


I used the same paper as I used on the last layout. That will happen more often as I bought the whole line, My Mind's Eye, On the Bright Side One.The line only had one downside. And that was mostly a printer problem. As my printer doesn't print te colors right (it's not a photoprinter). So I made the picture in black and white. Instead of printing the photo on photopaper I printed it on canvas.


De titel van de layout komt eigenlijk van een diecut van de set, alleen het papiertje waar het opstond paste niet echt goed bij de layout. Vandaar dat ik de tekst uit heb gesneden met de Cameo, op fuzzy Vinyl (lettertype LD Woodland)

The title comes from a diecut in the OBS line, but the paper on which the line was didn't fit with the rest of the layout. That's why I cut the title with the Cameo, on Fuzzy Vinyl (Font LD Woodland)


Close up's:









Bedankt voor het kijken / Thanks for looking


Esmé













7 opmerkingen:

  1. Ohhhhh ik vind hem zo machtig mooi wat een kunstwerkje meid.....en de foto is goed gelukt op canvas geeft toch een heel apart effect!!!

    Trouwens ook een heel leuk kindje...

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is voor mij ook al eeuwen geleden dat ik een lay-out heb gemaakt, net als jij. Maar jij kunt het nog, je bent het niet verleerd en dan ook nog zo'n mooie! Leuk idee om je foto op canvas uit te printen, geeft een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je weer zo aan het scappen bent. Ik vind het een erg leuke lo met erg leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je weer een keer aan de slag bent gegaan!
    Ik weet niet wie dat leuke kindje is maar het staat wel op een hele leuke LO. Fris en fruitig met die kleurtjes. Leuke motieven ook met die die-cuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd Esmé ! Prachtig die foto op canvas ! Vaker LO's gaan maken !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé