vrijdag 30 maart 2012

Vrolijk Pasen - Happy Easter

Op een van de forums waar ik veel kom, heb ik meegedaan aan een swap om kaartjes te maken. Dit keer was het thema Pasen en moest het ook een echte paaskaart worden.

Als eerste begon ik met een lading stempels  te stempelen en in te kleuren, maar dat werd het toch niet. Toen dacht ik er aan een paashaas te maken met de Cameo.

Maar toen ik dit kaartje had gemaakt, was deze het ook niet.

On one of the forums where I come a lot, I participated in a card Swap.  This Swap had the theme Easter, so you needed to make an Easter card.
First I thought to make cards with stamps, but they just didn't seem to be it. So I made an Easterbunny with my Cameo.
But when I made this card it was right either.


____________________________________________________________________________________



Zo toen ben ik maar ruimer gaan denken, voor mijn kaartjes. En het was eigenlijk de bedoeling om allemaal verschillende kaartjes te maken, maar deze vond ik zelf zo leuk en ik weet dat de meeste die meedoen aan de swap dit soort kaartjes ook erg leuk vinden. Dus voordat ik er erg in had, had ik 6 van dit soort kaartjes klaar om te versturen.

De basis voor de kaartjes net als de banner met tekst zijn gemaakt met de Silhouette Cameo. Op internet heb ik een plaatje van een ei gevonden en in de Silhouette Studio Software heb ik hier een kaart van gemaakt, samen met een genestelde kleinere kaart die geembost is.
De geemboste kaart is bewerkt met mijn enige distress inkt (old paper). Verder ben ik bezig geweest met lintjes, blaadjes en bloemen. Ik ben zelf erg tevreden met het eindresultaat, ondanks dat ik geen designpapier heb gebruikt.

 
 
 
 
 

So I really needed to get out of my comfort zone. I had the idea to make different cards for all the participants, but when I made this card I thought that more than one participant would like this card. So in the end all cards became like this.

The basis for the cards and the banner with text are made with the Silhouette Cameo. On the Internet I found a picture of an egg and in the Silhouette Studio Software I made a card of it, along with a nested smaller card which I have embossed.

The embossed card is processed with my only distress ink (old paper). Further I've been working with ribbons, leaves and flowers. I am very satisfied with the end result, even though I didn't use designer paper.



Bedankt voor het kijken.
Thanks for looking


Esmé










6 opmerkingen:

  1. ooh ze zijn allemaal zo mooi!! idd echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjiek hoor dat paasei maar ik vind die paashaas echt zo cute ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is mooi, maar die paashaas had ook wel wat hoor. Vooral dat omgevouwen oor vind ik erg leuk.
    Maar deze kaart was inderdaad chique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem verschrikkelijk leuk!!!!!
    Heb nog nooit zo,n leuke kaart ontvangen en in het echt is hij nog veel mooier....top Esmé bedankt hoor..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit allemaal mooi gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die paashaas supergrappig, maar die paaseieren zijn natuurlijk helemaal te gek. Mooi gemaakt hoor.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé