maandag 12 maart 2012

Zomaar -- Just because

Van de week heb ik een kaartje gemaakt die ik niet direct nodig heb, maar die wel handig is om achter de hand te hebben. Het is eigenlijk een heel simpel kaartje waarbij ik voor mij doen van weinig spulletjes gebruik heb gemaakt. Ik heb namelijk de printer gebruikt voor de tekst (bij gebrek aan een stempel met de tekst zomaar) en voor de rest heb ik cardstock, tape, twine, knopen en een bedeltje gebruikt.

Al heb ik wel wat ander gereedschap gebruikt dan de laatste tijd (Geen Silhouette Cameo), mijn papiersnijder, corner chomper en scoreboard.



Last week I made I card for my stash. It's a just because card (in Dutch), but you can never have them enough. For my doing it's a very simple card. As materials I used the following things: cardstock, tape, twine, buttons and a charm. I printed the text on the cardstock, of course using my printer.  And I used some different tools than I've been using lately (No Silhouette Cameo this time); my papercutter, Corner Chomper and the Martha Stewart Scoreboard. 


thanks for visiting!

Esmé

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi en heel apart leuk bedacht Esmé!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig en toch leuk,zo zie je maar weer.We willen altijd veel te moeilijk doen,maar het kan ook makkelijk.Heel leuk.Ja een score-pal wil ik eind van de maand aanschaffen als ik naar de creadoe in rijswijk ga.

    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stijlvol kaartje, prachtig door z'n eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig, rustig maar smaakvol.
    Een mooie kaart vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel eenvoudig, maar toch heel mooi. Stjlvol.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé