maandag 9 april 2012

Kijkkastje op herhaling - Shadowbox on return

Een paar maanden geleden heb ik een kijkkastje gemaakt, deze heb ik met mijn suffe kop bij mijn werkplek laten staan. Wat dus het gevolg heeft gehad dat hij weer verbouwd is. De kleur van het kastje is niet veranderd, maar de binnenkant wel. Alle vakjes zijn in eerste instantie 'bekleed' met kraft cardstock en op de achterkant heb ik gewerkt met This & That Graceful van Echo Park.

Ook zijn de spulletjes in het kastje veranderd. Alleen de klosjes zijn gebleven, deze zijn gewoon te leuk om weg te doen. Verder heb ik kleine boekjes gemaakt, een paspop (verschillende lagen kraft cardstock op elkaar), en kleine glazen flesjes met een dop van kruk (van de action, zaten kralen in).








A few months ago I made ​​a shadowbox, but silly me left it close to my working spcae. The color of the shadowbox hasn't changed, but the inside has. All 'boxes' are 'clothed' with Kraft cardstock and on the back of each of the four boxes I worked with the This & That Graceful paperpad from Echo Park.



Of all the things I had inside of the shadowbox only the bobbins are still there, they were to cute to through out. I made little books, a mannequin (several layers of kraft cardstock together), and small glass bottles with a cap of stool (bought at action, were in beads) to fill the shadowbox.


Bedankt voor het kijken.
Thanks for looking


Esmé

11 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk is dat!
    Schattige details, kleine hebbedingetjes.
    Is het niet moeilijk om er papier in te plakken?
    Lijkt me zo'n rotklusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig is dat kijkkastje. Geweldige inhoud ook. Die klosjes zijn inderdaad te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig heb je dit gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat heb je dit weer super gemaakt. Geweldig XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Esmé en leuk dat je nu de inhoud hebt veranderd. Grappige kleine dingetjes staan erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan, lijkst mij ook nog steeds heel gaaf om zoiets te maken. leuke spulletjes het je erin gezet. :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Esmè !
    ga je ideetje gebruiken om voor de paspop verschillende lagen craft cardstock op elkaar te plakken...
    bedankt voor deze tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt keimooi ! Ik kocht net zo'n kastje in de kringloopwinkel voor 70 cent. Nu heb ik onmiddellijk ideetjes ;-) Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt keimooi ! Ik kocht net zo'n kastje in de kringloopwinkel voor 70 cent. Nu heb ik onmiddellijk ideetjes ;-) Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé