zondag 1 april 2012

Paasmandje - Easter basket

En we gaan nog steeds door. Gisteravond en vanmorgen ben ik bezig geweest met paasmandjes die ik heb ik de Silhouette Online Store heb gevonden. Eigenlijk moest dit mand op een heel scrapvel, maar bij een klein gebrek aan deze vellen op dit moment heb ik er voor gekozen om het bestand te verkleinen tot  49% van het origineel. Toen paste het mooi op mijn 15 x15 cardstock die ik heb voor kaarten. Zijn ze niet schattig geworden.







And we still keep on going. Last night and this morgen I've been busy making Easter baskets which I found in the Silhouette Online Store. The basket is supposed to fit a whole piece of cardstock. But due to all the things I've recently made, I'm as good as out of them. So I chose the reduce the file to 49% of it's original size, so it would fit the 6" cardstock I have for cards. Aren't they cute?


Bedankt voor het kijken.  Thanks for looking

Esmé

4 opmerkingen:

  1. ze zijn schetig!! vast een heel gepriegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vind dat kleine juist vaak veel leuker, zo schattig op tafel straks, Echt heel erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn zeker leuk geworden ! Ben benieuwd of je dan alles zelf ook nog moest vlechten, wat dat is dan zeker een gepriegel lijkt me.
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé