woensdag 4 april 2012

Speldenkussen - Pin cushion

Dit projectje staat al een paar maandjes op mijn hobbyplek (ik schaam me dat ik hem nog niet heb laten zien aan jullie). Ik heb het gevonden via pinterest. Via de link heb ik de gehele beschrijving plus patroon gevonden. Het was wel eventjes moeilijk om dit voor elkaar te krijgen. Ik had namelijk niet het meest gemakkelijke stof gekozen. Maar uiteindelijk is het mij gelukt om een uit de klauwen gewassen speldenkussen (hij is 24cm hoog) te maken in de vorm van een paspop ;) .







This is actually an old project of mine, which has been standing on my desk for the last couple of months. I found this via pinterest. On the site you can find a video about how to make the pin cushion and the template for the fabrics. It's a bit big (it's 9.5"), but it's still cute and still has a place on my desk.


bedankt voor het kijken.
Thanks for looking.


Esmé




9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf speldenkussen Esmé !
    Hoe hoog is het dan ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Corrie de paspop in ongeveer 24 cm hoog

      Verwijderen
  2. Grappig, een paspop als speldenkussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Esmé, wat leuk. Regelmatig moet ik op zoek naar mijn speldenkussen, mijn werkplek is nou niet bepaald strak. Maar met dit speldenkussen ios zoeken verleden tijd. Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Esmé, wat een gaaf ding. Hoe kom je er toch altijd weer op. Je ziet iets en volgens mij heb jij dan direct een idee wat je ermee gaat doen. Geweldig zo creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, dat lijkt alleen maar zo Tineke.

      Verwijderen
  5. Ohhhh meid dit is wel een heel schattig speldenkussen....geweldig wat leuk gedaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey! Via google kwam ik op je blogje, mag ik vragen waar je het patroon van het paspop je hebt gevonden, ik zou het ook zo graag maken,
    Groetjes dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dieneke de link naar het patroon staat in het blogberichtje :D
      http://www.thediydish.com/2011/10/season-4-how-to-make-a-dress-form-mannequin-pin-cushion/

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé