vrijdag 11 mei 2012

Een pauze - a break

Zoals jullie al gemerkt hebben heb ik de afgelopen maand niks geplaatst. Ik ben met van alles bezig maar niet echt creatief.Op dit moment zijn we hier in huis druk bezig met schilderen, zowel de binnen als buiten boel en als dat klaar is heb ik weinig zin in andere dingen.


As you have seen I haven't posted in the  last month. I haven't really been creative. At the moment we are painting our house both on the inside and outside. And when I'm done for the day I'm not in the mood for other thing


Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé