dinsdag 23 oktober 2012

Kaartjes / Cards

Van de week weer twee kaartjes gemaakt.


Ik heb een kaartje gemaakt voor iemand die bevallen is van een zoontje. En helaas heb ik ook een kaartje moeten maken voor iemand wiens vader is overleden.
Zo is maar weer eens te zien dat leven en dood dichtbij elkaar liggen.



=========================================================================

I made two cards this week.

I made a card for someone who gave birth to a son and I had to make a card for someone who lost her father. These cards show that life and death are very close to one and other.



Esmé

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, Esmé. De een lief en vrolijk de ander mooi en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Esmé.
    De bovenste leuk en voor een leuke gebeurtenis.
    De onderste is gewoonweg simpel MOOI!
    Ageeth zal 'm vast heel mooi vinden en er steun van ondervinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tegenstrijdige gevoelens loopt dat op maar tegelijkertijd is het zo met elkaar verbonden, leven en dood.
    Mooie kaartjes heb je gemaakt. Vooral de onderste vind ik heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé