maandag 29 oktober 2012

Trouwkaart / Wedding invitation

Begin van het jaar werd ik gevraagd of ik uitnodigingen voor een trouwerij kon maken.
Natuurlijk kan dat. Ondertussen wat ideetjes op gezocht op internet en uiteindelijk eentje tegen gekomen welke het bruidspaar erg mooi vond.

Om het mijzelf niet moeilijk te maken heb ik het patroon gekocht en daarna aangepast aan de wensen van het bruidspaar. De kaartjes op zich waren uiteindelijk vrij snel klaar, maar ik kon ze op dat moment nog niet laten zien.

Nu is afgelopen de vrijdag de bruiloft geweest en ik heb toestemming van het bruidspaar gevraagd of ik foto's van de kaartjes mocht plaatsen, en dat mocht.

 De voorkant met de monogrammen van de namen van het bruidspaar.
The front of the card

 De binnenkant, zonder tekst. Dit is door het bruidspaar zelf geregeld.
the inside of the card

Close up, hiermee werd het papier met tekst vast gezet in de kaart.
a close up from the inside of the card, which held the paper with all the details.

=========================================================================

In the beginning of the year I was asked to make wedding invitation. The looked around on the net and in the end I found one that the bride and groom loved.

Instead of making the card from scratch, I bought the design and altered to the wishes of the bride and groom.

The cards where finished quickly, but I couldn't show them yet. But last friday it was there wedding day, so with premision of the couple I'm showing the cards I made for them. 



Bedankt voor het kijken. Thank you for wachting my blog.

Esmé 

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk orgineel idee.
    Prachtig gedaan met prachtige kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, fijn voor het bruidspaar dat ze er zo hun eigen draai aan konden geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat prachtig gedaan
    gave kleur heb je gebruikt!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave kaart.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Esmé, wat mooi zijn ze geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé