maandag 15 oktober 2012

Twee kaartjes

En daar zijn we weer een keertje :)

De laatste maanden ben ik druk bezig geweest met van alles, waardoor het hobbyen op een wat lager pitje heeft gestaan, ook zijn er wat dingetjes die ik jullie niet kon (en nog steeds niet kan)laten zien.

De laatste weken heb ik twee kaartjes gemaakt voor scrapvriendinnetjes.

Eentje om iemand sterkte te wensen voor tijdens een revalidatieproces.
Iedereen noemt dit soort kaarten ineens een wiebelkaart, nou het zal.


En voor iemand anders heb ik gewoon eventjes een kaartje gestuurd, met een klein presentje.




Ik hoop toch weer wat meer dingetjes te gaan maken, in de aankomende tijd.

==============================================================================
We'll I'm back, I've been busy with all kinds of things te last couple of months. There weren't a lot of hobby things and the things I did make I couldn't show you (and I still can't show you guys).

The last couple of weeks I made two cards for friends.


Bedankt voor het kijken/ Thank you for looking


Esmé

I hope I'll be in the postition to make more things in the near futer

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke "wiebelkaart".
    En fijn dat je er weer bent, je hebt altijd een hoop inspiratie te bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes, Esmé. Vooral de wiebelkaart vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verhip waar is mijn berichtje...ik had geschreven dat ik je stijl zo leuk vind dat ik wel les van je zou willen..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het weer mooie kaartjes. De bovenste vind ik helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuke kaarten! vooral die bovenste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like the way you use light colours for all your craft work. (including the Chrstmas cards)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé