maandag 5 november 2012

Kaartjes / Cards

Aan het eind van afgelopen week heb ik een  beetje productie gedraaid wat betreft kaartjes voor jarigen. Dit was ook wel eventjes nodig, want als ik op het laatste moment kaartjes moet maken voor een verjaardag dan laat ik het snel zitten. Terwijl ik toch wel graag een kaartje wil versturen.

Deze kaartjes zijn gemaakt met Echo Park's lijn Sweet Day,





In de binnenkant van de kaartjes heb ik voor de verandering eens gebruik gemaakt van een tekststempel.

On the inside of the card I used a text stamp. 

========================================================================

At the end of last week, I made a few birthday cards in advance. Lately I have the tendency not to make birthday cards for people for whom I wanted to make a card. Because I forgot and it would simply be to late to send one out. I hope this helps me. The cards are made with Echo Park's Sweet Day.


Nu maar weer verder met mijn kerstkaartjes, bedankt voor het kijken.
I'm going to continue with my christmascard, thank you for coming over.


Esmé

5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé